Tuesday, August 11, 2009

SemAlAm nYeR cErItA....Hehehehehhehe


korang tau x??? hahahah semalam baba ajak aku g umah dye...mak dye wat bbq...sajer ske2 nk sonok2....
abah bg lampu ijau so aku ajak zarin tp tau jer la aku kna jaga kesopanan depan abah...kna pakai bj kurung beb!! cam nk g beraya..hahahah....

dalam kul 8 lebih br stat bakar...baba.abg dye n kwn dye yang bakar...aku duk tengok jerk la tau...lagi 1 tau mkn..huhuhu...pastu baba suh aku g dapur amek garfu..aku pon nk g amek pastu..GEDEBUK!!!!! Peh noneng pala otak aku jap..adoyai...hahh aku g cium pintu sliding dye da....mn aku perasan pintu transparent..


kemek idong aku yang mmg da kemek ni...haha...sume org terkejut kuat tuh bunyi..malu gler aku...baba apa lagi cuak tgok aku...cpat2 dye tarokkan ais kat dahi n bibir aku...dahi aku da kuar flowerhone...bibir da berdarah pecah skit...baba pelok aku...tekap2 ais kat dahi n bibir aku...dye cpat2 sapukan minyak kat pat yg luka...aku kata xper aku leh wat tp dye nk watkan jgak...banyak kali baba mintak maaf sbb suh aku amek garfu..hahah ayg yg salah la syg mata nk kna tambah lagi 2 jd 6 hahaha...ayg syg baba tau!!! jari kaki aku pon dye picit2 tarok ubat tapi kaki aku ckit jer kna....lega da ayg ble kna UBAT baba...hik3....

dalam kul 10.15 aku gerak blik baba hantar....windu blik da aku kat dye....windukan...mata baba...senyum baba...kasih syg baba...semualah....huhuhu....apa pun thank k ontel atas sume yg da kita lalui bersama...lukisan yang ayg lukis semalam tu baba simpan bek2 tau...walau x cantik tapi tu ayg wat dari hati ayg ok...pasni kte sama2 simpan wet kna ada RM30,000.00 dalam masa 2 taun ni so...........chayok2......ayg tunggu saat itu......mmmuuaahhhxxx!!! luf u sO much!!

6 comments:

  1. hahahahahaha... lawak gile story along ni.... ntah pape.. cam ne ntah leh jatuh? hahahahha.. tp klaka gile la along ni... sib baik kene ubat ngan baba die... huhuu....lain kali ati2 along ku........

    ReplyDelete
  2. hahahah...ala...along mn tau ingat pintu bukak tapi upanya ttup!! peh but ader kemanisan disebalik accident tuh....hahahah....sakit tapi sonok....hhehheheh....

    ReplyDelete
  3. adoiyaiiiiiiiiiii... jiwang karat dohhhhh..
    hahahahha.... baru jumpe windu he.... syok nyer bbQ.. nk gak.. along x hulur pon kan... cedih siottttttttttt...... :(

    ReplyDelete
  4. ala........nah amek nih..hehehe....amek kulit ayam jerk boleh??? hehehhe

    ReplyDelete
  5. haha...
    along ni klaka la..
    pntu tu pn xnmpk....

    ReplyDelete
  6. tu la pasal kna tambah lagi 2 mata nih

    ReplyDelete